vineri, 5 aprilie 2013

Altă zi..



Tot ok...
Oraşul Ferrara se circulă în bicicletă pînă una nu îmi taie strada..cred că mi-am pierdut cunoştinţa pe moment, pentru că m-am trezit în atmosferă mult mai diversă decînd picasem în hibernare..
Nu panică, nu stres.. eram doar plină de frică.. uff, mă durea capul Tareee..

Casă,pastile.. programare pentru odihnă.. dupa 2 ore adormisem.. m-am trezit de la o durere nebună de dinţi, cap.. uff.. hai la salvare.. mă aşteptau ochii lui căprui îngrijoraţi...

- Ce-ai făcut pitic, cum stai? În sfîrşit te cuprind.. umblam ca un nebun prin casă, trebuia să te văd.. of, cum te simţi?
La care eu iam răspuns:
- Enorm de bine hai să ieşim de aici :)))
- Eşti nebună, nu mergem nicăieri...

În fine mi-a venit rîndul să mă aşez în fotoliul medical...
- Eşti gravidă?
- Nu la dracu, mă doare capul chiar cu asta se începe o discuţie?
hihihi...

A trecut bine, m-am ales cu un plic plin de acte scrise într-o limbă mai mult neînţeleasă.. cu o traumă la craniu... ei dar vorba noastră.. pînă la nuntă trece.. la care eu mai adaug
Pînă la nuntă mai pot rupe şi altceva ..hihi

Noapte bună Blog.. ţi-a fost dor de mine?
Şi mie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu