vineri, 5 aprilie 2013

Te-ai dus 2009...


2009 nu a fost un an prost..ba chiar dimpotrivă 2009, plecăciune în faţa ta..am mai scîncit prin gările de trenuri pentru tristeţile mele sufleteşti..
Am lucrat, am dat examene.. azi un post fără critică la adresa mea.. Am iubit, am pierdut.. am început să iubesc... doamne şi iubesc pînă acum.. aşa de frumos...
Un bărbat splendid cu doi ochi căprui şi cu părul moale.. cu o piele catifelată.. şi nu mă satur să îl ating, să îl privesc..nu mă satur să fac dragoste cu el zi şi noapte..

Cînd mă trezesc lîngă el, ne zîmbim... cînd dorm singură...sunt goală..nui..

Dimineaţa lui 2010 s-a început extraodinar cu vocea lui care îmi spune:
-Cînd te muţi la mine? Să te omor după o lună, he he...

Am tăcut.. cînd vreau ceva prea tare..tac!

Bun, seară frumoasă cu o cină la maica-să...
Apare unul din trecut.. ce vrea la dracu? De ce îmi apare mereu cînd nu îl aştept...
de ce tot încearcă să răscolească trecutul meu inhibat şi plin de frică?

Nu am reuşit sa iau receptorul pentru că trebuia să ridic o masă întreagă ca să ies.. poate aşa e mai bine.. la sigur e mai..

Te-ai dus 2009 şi îţi mulţumesc mult.. pe lîngă criza care ai purtat-o oamenilor.. mie mi-ai adus doar lucruri bune, a fost un an enorm de reuşit...

2010 e plin de planuri enorme..
- YOGA..
-Sală de sport..
-Şcoală de şoferie...
-Sex de calitate că şi ăsta mă pasionează de la un timp, nu doar ca activitate de a primi plăcere dar şi ca şcoală de calitate!
Am înnebnuit? Nu măi 2010.. mă dezvolt doar..

Bine, în 2010 vreau să fac enorm de mult.. să scuip ipocriţii în faţă.. să îmi termin facultatea..
Să îmi găsesc un serviciu care să îmi dea satisfacţie, să îmi găsesc independenţa intimă..

Apoi regula mea de fericire:
Să poţi face tot ce vreai, atunci cînd vreai...!!!!
Un an Împlinit lume!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu