luni, 8 aprilie 2013

Daca-ar fi

Daca-ar fi macar o zi din viata mea asa cum as vreau eu m-as simti cea mai fericita...
Mi-as dori sa te duc prin parc alergind cu tine de mina, mi-as dori sa ma saruti lung fara pauze si sa imi spui ca ma iubesti, ca sunt femeia ta speciala care te face fericit, ca sunt tot ceea ce ti-ai dorit in viata..
Te-as duce printre frunze cazute de toamna jos si m-as culca pe bratele tale, as zimbi sau poate as plinge de fericire, cine sa stie...
Daca/ar fi macar o zi de asta, crede-ma ti-as spune tot ce simt pentru tine, ti-as spune cit esti de important inimii mele, cit te vreau alaturi, esti atit de special...

Daca doar ar fi o posibilitate de asta ca timpul sa mearga asa cum vreau eu crede-ma l-as opri atunci si ias spune sa stea in loc.

daca doar ar fi o zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu