marți, 16 aprilie 2013

Mie!


Bună blogule!!! Nu sunt tristă, nu sunt nici nesatisfăcută. Sunt doar cam haotică sau trec prin nişte momente care ar trebui să ştiu cum să le organizez ca să fie puse bine la loc. Şi nu ştiu cu ce să încep ca să fie totul bine..

Ce meschini suntem viaţă cu tine, ne plîngem ca proştii că ne merge rău şi că nu e niciodată totul perfect. Că trece rapid timpul şi nu reuşim să facem tot cum am fi vrut. O să le fac pe toate că doar nu mă gonesc turcii.

drept spune proverbul vechi, Cu răbdarea treci şi marea, e doar frica şi autosugestia de negativ.. În schimb am avut o duminică formidabilă şi plină de căldură. Am stat încleiată de pat pînă la amiază, apoi am cutreierat.. cred că a obosit motorul maşinii, dar nu şi ochii de la atîta verde în jur, atîtea flori şi frumuseţe.. E toamnă în toi.. E toamnă în suflet.. E frumos !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu