marți, 16 aprilie 2013

Revenire



Mi-a fost simplu, în seara aia mă culcasem nu înainte de al ruga pe Domnul să organizeze lucrurile mele din viaţă aşa cum vrea el şi aşa cum merit, am adormit strîns..
Aveam telefonul închis pentru că îl priveam în continuu dacă nu apare vre-un mesaj..
M-am trezit tîrziu, eram agitată, tulburată de idei, zbuciumată şi turbulent îmi era sufletul.
Apoi m-am machiat mai vulgar decît de obicei, şi am plecat la serviciu..
Trecuseră aproape 17 ore, şi nu ştiam nimic de el. Într-un final apare, îmi zîmbeşte, eu am mers spre el parcă zburînd.. oare chiar omului ăsta îi pasă de mine? A venit..
M-a cuprins şi mi-a spus că am fost prea exagerată.. Hm, avea dreptate. Trec printr-o perioadă de criză cu penetrări mentale. Mă văd departe de mine, prea adîncă- ca o fîntînă care nu are apă, seacă de dorinţe, plină de frică, de frămîntări.. Mă cunosc prea puţin...

Azi a fost o zi enorm de frumoasă, am venit la el toată plină de emoţii cu o sticlă de şampanie şi o cutie de prăjituri..
Doamne ce tare îmi place săi văd ochii lui care zîmbesc de fericire, are nevoie de căldură ca şi mine, se bucură cînd vin cu ceva, se simte iubit şi plin de atenţie!

Pînă a trece la mîncat am avut treabă, am pus pe pereţi tablouri, că erau lipite de podele peste tot..
Între timp iam rupt şi metrul..hihi nu ştiu cum reuşesc dar de fiecare dată îi stric ceva..
Apoi am mîncat în 10 minute toate prăjiturile şi am rîs ca nebunii, că muream de foame..

Nu am mai rezistat.. L-am aruncat pe podele şi am început să îl sărut animalic. Îmi place prea mult, aş face dragoste cu el zi şi noapte, modul în care mă atinge, ochii lui de bărbat sigur mă privesc strident, şi eu aia mică..îmi place să mă simt mai mică.. cînd mă cuprinde, parcă văd o cetate.
A durat un infinit, şi de fiecare dată e spcial..e divers.. cu el am reuşit să ies din inhibări personale..mă simt liberă, mă mişc cum ştiu, cum vreau sau cum inventez pe moment, şi orice mod e perfect!

Am trecut şi la duş.. 2 mîini mari care îmi masau spatele, 2 buze care mă înebunesc- îmi sărutau picioarele..
Nu aş vrea să aibă vre-un sfîrşit istoria asta.. E fenomenală!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu