luni, 8 aprilie 2013

Luni...

Stranie zi mai e si Luni...
M-am trezit cam tirziu, pe la 9.. am inclus muzica asta ma face om fericit...
Nu ma decideam deodata sa merg l;a universitate asha ca am mers la piata, neavind nici pe departe intentia de a cumpara ceva...
Lume, lume, arhipline strazile...
Am agitatie interioara, nu ma lasa sa fiu calma sa traiesc..parka insinuez ca ar trebui sa se intimple ceva desi parca la suprafata merge tot ok...
ok am ajuns la facultate, la dracu biblioteca e inchisa.. ce fac acum? scriu in blog nu...
Buna blog..
Afara timpul se incalzeshte, si eu parca ma fortez sa fiu calma si fericita, sa gust din timpul cu soare...
Azi ma duc la yoga..trebuie sa incep odata ypga asta,altfel nu o sa pot fi fericita in viata..ea imi va da puetri stiu sigur asta..apoi trebuie numaidecit sa merg si la sala de sport, sa descarc sacul cu energie negativa..ca multa am mai acumulat interior...
si nu in ultimul timp sa si studiez pentru examen..apoi ar fi bine sa mai merg intr-o biserica.
Am obosit blog, de tot..de orasul si tara asta straina... vreau acasa, vreau sa ma plimb pe strazile mele, cu muzica in urechi si cu incaltaminte sport..
aici ma simt straina, ma simt in plus...
dar vine primavara..si ciresii vor inflori curind!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu