marți, 16 aprilie 2013

Istoria



Bună Seara, mă numesc Victoria şi aş vrea să îţi povestesc istoria mea.

-Cui mă îmi zice aia? Taci dracului iam răspuns, ştii bine că ţie ţi le spun..
-Ah, ok. Sunt aici, te ascult!
-Nu mă asculta, tu doar trăieşte cu mine!
A fost o zi comună, nu ieşită din norma simplităţii. Am lucrat 5 ore, în pauză m-am apucat să îmi notez în agendă de ce îmi este frică mie în viaţă, o să revin să public ce mi-a ieşit, dar m-a întristat tare rezultatul.
Apoi am făcut shopping, la dracu neureşit deoarece mi-am cumparat o pereche de cizme frumoase, doar că mai am o pereche cam asemănatoare, uff mîine o să le schimb.. cu cele negre şi lungi care mi-au plăcut de cînd leam văzut în vetrina cu lumină aprinsă pe lîngă care treceam noaptea..
Apoi am avut un seminar la universitate, şi decanul cel simpatic cu ochi albaştri, care îmi zîmbeşte mereu lung şi special, mă întreabă cum îmi merge.. Bine, tot OK. După eticheta englezească.
Seara s-a finalizat cu o conversaţie de dragul lumii. Că de mult nu am mai stat la taclale cu sora, mai mereu mă critica. Dar azi a fost divers, am vorbit şi iam spus despre viza mea de reşdinţă în tunelul întunecat. La care ea mi-a spus, dar eşti aşa frumoasă, nu înţeleg de ce te simţi aşa..
Nu ştiu nici eu, poate că nu mă cunosc prea bine, dar nu am încredere în mine, şi nu sunt proastă, nu ştiu cum pot folosi ceea ce am, şi apoi îi spun, dar de ce în viaşă trebuie să ai şi şcoală pentru a şti cum trebuie să te porţi cu bărbaţii..
Dacă eşti prea deschisă cu ei te folosesc, dacă te culci devreme te socot curvă,dacă te porţi frumos-ei se poartă urît,dacă te porţi urît..dar cum să mă port urît? Eu nu pot.

Aş vrea doar simplitate, fară atîta şcoală şi luptă prostească în zadar.. dacă dragoste nu e nimic nu e.. şi basta..
Să revin la mine şi să nu mă amăgesc din nou cu filosofia vieţii, ştiu că sunt bună la vorbit.
Ce am făcut cu bărbaţii mei pînă acum? Sex tradiţional şi din dragoste? Inhibată ca o şopîrlă, mimînd orgasme? Am fost bijuterie, şi mă simţeam bine îmbrăcată frumos alături de ei..
De ce trebuie să te îmbraci ca o curvă cu rochii scurte cu tocuri înalte şi incomode?
Ţi-am spus istoria,am trăit 11 ani în complex de inferioritate, şi continui prin a nu şti cum să mă comport cu bărbaţii după ideile universului.
Pentru că eu mă comport aşa cum sunt, dar vezi tu.. nu îmi merge aşa.. trăiesc eşecuri..se plictiseşte lumea..

Mi-e prea trist să scriu tot ce vroiam, vreau doar să îţi spun că mi-e frică că va trece viaţa şi nu o să reuşească să mă iubească şi pe mine aşa cum sunt, şi nu un simplu cineva.
Abia aştept să plec în vacanţa de iarnă în Sofia, să mă plimb pe străzi antice, şi să respir istorie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu