luni, 8 aprilie 2013

Nu am titlu..

Aseara am baut 4 calmante..am dormit ca moarta..cum ar fi sa dorm mult mult ca sa nu ma tezesc realizind ca sunt in aceeasi stare de ceva timp?
Ma doare tot in mine.. Merg pe strazi cu capul in jos, nu am curajul sa privesc lumea in ochi, desi ma intreb..de ce barbatii intorc capul dupa mine, cind merg pe strada cu ochii plansi..
Tare mii greu..
Timpul nu se scurge deloc..Iar gindul e numai la imaginea ta.. Azi mi s-a inclus involuntar telefonul in geanta.. Si am vazut ca m-a sunat.. Bine ca nu am auzit..ca aveam sa ma vad agitata cu 2 mani care tremura fara a sti daca trebuie sa raspund sau nu..
Mi-am inchis telefonul..si l-am mai pus intr-o alta husa...asha are 2 si poate nu se mai apasa singure butoanele neascultatoare..
Am fost la medic sa imi iau indreptare la psihiatru, poate ala imi da vre-o diagnoza si citiva pumni de pastile..
Ii spuneam medicii ca nu am bani..sal platesc..la care ea a stors din umeri..si mi-a zis ca nu stie nimic.. iar banii domina..
In fine, m-am dus la adresa psihiatrului..am intrat si o doamna ma intreaba daca am nevoie de ajutor..
Aveam emotii, eram pierduta si nu mi se dezlega limba sai spun ce imi trebuie.. Am bilbiit ceva neinteles, apoi mi-am zis calmeaza-te.. Si iam spus ca am nevoie de psihiatru..
La care ea mi-a zis calm, sa vin joi..pentru ca azi e deja tarziu.. mi s-a ruinat tot speram sa ma asculte direct..dar trebuie sa mai omor inca 2 zile si nici nu se stie daca joi va fi disponibil..
Ce pot sa fac..? Nimic..
Vin acasa..inca 2 calmante..si am mancat 2 bucati de pizza, caci tin post..adika sper sal tin..Doamne ajuta-ma si invredniceste-ma sal pot tine.. Am mare nevoie de a ma curata..
Apoi am inceput sa plang ca o stricata si motanul plangea cu mine..Am plans in hohote..pentru ca tare mii greu fara tine..
Nu ma pot calma la gindul ca nu mai merge nimic intre noi...
Ei bine..m-am uitat si la pozele noastre..ce frumosi mai eram doamne..
de ce e totul asha pe dos?
In fine...mi-am spalat fata mea umflata de lacrimi sarate ca cenusa neagra..
Mi-am pus 1kg de fond de ten..mi-am cartile si am venit la biblioteca...nu mai puteam sta in casa aia..
Pe orice foaie din orice caiet este ceva legat de tine..Ori caracotii de ale tale..ori de ale mele pentru tine, ori de ale noastre..
Am rupt tot si am aruncat in lada de gunoi..
Am gasit o poezie de a Anei Ahmatova...si mi-am zis sa o scriu in agenda.. Intre timp simt o mana calda care imi da energie pe umarul meu.. nu ma intorc imediat sa ma uit la el..dar am inteles..e El..a venit..Chiar ii pasa?
Am intors capul, nu reuseam sa il privesc in ochi..as fi vrut sai zimbesc..dar nu puteam..ma durea prea tare..parca nu vroiam sal vad, nu eram inca gata..dar ma bucura ca a venit..
Am iesit afara..Am vorbit mult e inutil sa povestesc despre tot..iam zis aproape tot ce simt.. aproape.. nu mi-a fost simplu..
dar nu stiu de ce nu imi trezeste siguranta.. si cam de ce ar trebui sa ma intorc din nou la tine?
Mi-e frica..de tot..de tine, de noi, de iubirea noastra care imi pare ca este numai de partea mea..de investitii doar ale mele..
Nu stiu... mi-a cerut si m-a rugat mult sa ne vedem azi seara sa vorbim cu calm..dar de ce trebuie sa ma vad cu el?
De ce trebuie sa ii vorbesc?
Mi-e greu.. Si daca ne impacam pentru ca eu sunt slaba.. ma intorc in acelasi rahat?
Doamne..unde esti? Arata-mi ca eshti.. si nu ma face sa cred ca mi l-ai trimis tu sa ne deschidem..
Nu ma lasa..Doamne..am nevoie de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu