luni, 8 aprilie 2013

Oamenii din secolul 21 !!!



Oamenii nu au urechi...nu se ascultă..
oamenii nu au ochi, şi nu v-or sa vadă frumosul...
oamenii au prea multe necesităţi personale, şi nu sunt disponibili pentru a se împărţi...
sunt prea grăbiţi, şi n-au timp niciodată să privească frumosul, să aprecieze ceea cei inconjoară..

ce trist e să fim oameni, avem atît de puţin optimist, şi atît de mult pesimism că ne-ar ajunge să
împărţim la toţi vecinii...

Oameni, mă întreb, cînd v-a fi linişte? Cînd o să începem să ne iubim, să fim calmi sufleteşte, să ne bucurăm de viaţă, să zîmbim mai mult, şi dragi oameni:
Cînd o să ne îmbrăţisăm?

(c) Vikki, repet tare nemulţumiţi mai suntem, ne plîngem mereu, dar nici nu ştii cum e fragil tot, azi poţi fi bine, mîine să te lovească o maşină şi să ai comă..
Visuri de copil nebun: Oare cum e să dormi în comă? Dacă ar fi mama aici mi-ar da o palmă...

Şi la ce naiba să înconjor atîta, DA mă simt rău acum, Da şi îmi curg lacrimi, ce tot mai atîta filozofie...
Nimeni nu te înţelege..parcă te-ai bate cu capul de perete că îţi trebuie doar ţie, adică mie să îl stric şi să îl modific...

Ce să mai scriu? Sunt momente de astea cînd te simţi singură şi lăsată acolo în ungher, parcă pedepsită de viaţă..dar ştii fericirea? scriu ca să mă deliberez doar...că am de gînd să dorm calmă, nu am de gînd să mă consum pentru nimicuri fără sens...
Şi ca concluzie, mi-am amintit că noi oamenii ne asemănam cu multe animale, dar eu azi sunt un ARICI, aici mă opresc şi nu explic de ce... las frîiu liber gîndirii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu