vineri, 5 aprilie 2013

Frica de...

Cea mai veche si mai puternica emotie a omului este SPAIMA.? (H.P.Lovecraft, scriitor american).

Toti avem multe frici...
Citi dintre voi au incercat vre-odata sa faca lista?
Eu am incercat, trebuie sa zic ca imi ia prea mult timp si e o munca continua, intr-o zi pot sa exclud o frica, in alta sa mai adaug 2,3...

Ei bine azi mi-am zis sa aprofundez lectura despre frica.. Sa vedem ce a iesit..
Dictionarul o defineste ca: raspnsul la o amenintare concreta, si deja aici nu sunt deacord.. Eu am frica si de lucruri care inca nu s-au intimplat, si dracul stie daca se vor intimpla, scenarii negative sa la zic eu asa, si deci nu sunt concrete, sunt idei care mi le-am creat...

Frica irationala se numeste fobie.. si pe astea le am, o lista tare lungusoara..asa ca nu ezit sa o scriu pe careva dintr ele:

-teama de intuneric
-teama de durere
-teama de spatii inguste,stramte
-teama de inundatii
-teama de paianjeni
-tema de a fi lovit de fulger
-teama de imperfectiune
-teama de ruina
-teama de a fi de unul singur
-teama de adancime in apa
-teama de demoni si creaturi
-teama de a nu mirosi urat corpul
-teama de boli
-teama de trecerea timpului
-teama de a cadea de pe un pod in apa
-teama de cainii mari
-teama de a vorbi in public
-teama de erori si pacate
-teama de reprile sau amfibieni
-teama de dentisti
-teama de injectii si picuratori
-teama de a fi rapita noaptea in casa :)))
-teama de soareci, sobolani
-teama de cadavre
-teama de multimea de oameni necunoscuti intr-un ambient haotic
-teama de a fi batuta
-teama de satana
-teama de operatii chirurgicale
-teama de gelozie
-teama de a fi tradata
-teama de a dezamagi pe cineva
-teama de a nu fi acceptata in societate
-teama de a dormi cu lumina stinsa (asta nu inseamna ca dorm cu aprinsa :))))
-teama de a avea conflicte
-teama de a nu ma realiza asa cum planuiesc
-teama de esec personal
-teama de prorpia agresivitate si non control

to be continued ca nu mi le amintesc pe toate...tie de ce iti este frica?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu