vineri, 5 aprilie 2013

Seara asta



Că de mult nu am mai bloguit.. Am aflat că a devenit la modă să ai un blog. Totuşi am decis să îmi răspund de ce am un blog, ce fac cu el, şi ce scriu acolo?

1. De ce am blog - Pentru că e un fel de refugiu, un spaţiu unde scriu eu tot ce mă frămîntă, tot ce mă interesează să abordez..
2. Îmi calmez minţile cînd fierb prea tare, sau pur şi simplu împart bucuria.
3. Aici scriu tot ce prelucrez pe moment sau pe parcursul zilei, e frumos pentru că scriu pentru mine, nu prea mulţi ştiu adresa şi am spaţiul de exprimare liberă, în calmitate şi 4 pereţi. Nu fac o agendă, dar scriu tot ce îmi trasneşte prin cap, şi apoi odată scris nu mă mai critică nimeni pentru că e făacută treaba deja.

În fine, am găsit un blog destul de turbat azi seara, îl aveam in lista mea dar îl citeam cam rareori, fata aia chiar mi-a plăcut, nui una pudică să aibă frică de societate şi nu perfecţionează mesajele sale postate niciodată, Super.. Postează tot ce vrea, aşa cum este, fără remuşcări, postează mamă de-a prostii frumoase..
Concluzie, de azi nu mai perfecţionez nimic, scriu aşa cum este tot, şi îmi promit mie că o să scriu mai des, sa mă deliberez de tot ce mă apasă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu