marți, 16 aprilie 2013

Deliberare de negativ.. (Sfogo)



Eu nu regret povestea de iubire,

dar e nespus de trist şi de ciudat
să simţi c-asemeni unui fir subţire
ceva frumos din tine s-a sfărmat.

Ceva am rupt din mine! Mă sculptasem prea rigidă prea pasivă prea plină de negativ, prea dezămăgită de parcă aş fi avut 40 de ani şi viaţa îmi era pe sfîrşite..
Şi apoi într-o zi mi-am zis.. Basta copilă..
Cît poţi să te distrugi condiţionată de tine însuţi? Aşa că mi-am luat cartea în dinţi şi m-am, aşezat în sala de lectură, cred că se făcuse deja miezul nopţii, cînd paza mi-a şoptit că trebuie să închidă.. citisem mult..
aveam sete de util, de a petrece timpul pentru mine, pentru sufletul meu!
De la ceva timp încoace des mă întrebam, unde dracu e iubirea.. că aş fi gata să iubesc atît de mult, să mă deschid atît de tare, să dăruiesc atîta linişte sufletească şi atîta calmitate atmosferică.. Că mi-ar plăcea un bărbat care să mă trateze adecvat reciprocului.. un bărbat cu care să aspir sufleteşte şi nu fizic cum se face în secolul 21, cică aşa a ajuns la modă..
Prezenţa cuiva totuşi trezeşte frică, poţi să iubeşti sau poţi să petreci timpul, poţi să apropii sau poţi să îndepartezi..şi acest fenomen se chiamă.. Crimă..Omicidiu
Deseori am ucis şi eu mult.. ce păcat.. nu păcat că regret trecutul.. dar regret că asta am făcut anume eu.. care mă credeam atît de doritoare de ceva puternic..
Recentul mi-a deschis ochii.. băi da puternicul a fost deseori, dar din frica trădării sau din programarea mea automată a conştiinţei spre autodistrugere eram ca o piatră rece şi închisă în sine.. paradox măi că nu realizam.. pînă cînd 2 mîini m-au oprit şi mi-au zis.. băi, nu pleca.. eşti importantă.. dar rece!!!
Căutam un ciocan.. Exact, să îmi dau în cap cu el.. păi de fapt eram şi eu problema, nu mă lăsam liberă cu frică de a nu părea prea insistentă prea prezentă..
Dar oare cum e sa fii prezentă în viaţa cuiva?
Oare cum e să investeşti împreuna cu voce calmă zicînd, băi fată greşim dar e prea important tot ce avem.. investim în universul şi aura noastră..
-Încă nu am împărtăşit tot cuiva ce vreau de la o relaţie.. pentru că lucrez asupra listei..
- Care listă fat-o?
-Băi eşti nebună? Cum care ? Aia în care scriu tot ce am rău şi tot ce am bun!
-La ce dracu îţi fărîmi minţile cu prostii din astea?
Enervată şi oftînd, răspund:
- Taci minte.. Că eşti proastă.. Trebuie să mă susţii dar să nu mă întrebi prea multe, că nici eu nu ştiu prea multe!
-Bine, fat-o! Fii liberă, fii sinceră, fii tu însuţi.. fii aşa cum eşti.. dar fii bună!
Împăcate, ne-am luat cursul drumului împreună din nou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu