marți, 16 aprilie 2013

Dacă-aş putea..



Dacă-aş putea întoarce timpul înapoi..
m-aş fi odihnit atunci cînd mă simţeam rău..
m-aş fi aşezat pe iarba verde şi aş fi admirat cursul păsărilor libere în cer..
Nu se oprea pămîntul în loc dacă nu făceam tot ce aveam de făcut.

Aş fi putut să vorbesc mai puţin şi să ascult mai mult.
I-aş fi spus mamei cît de mult o iubesc.
Aş fi învăţat să mă accept aa cum sunt şi să iert pe ceilalţi din jur.

Aş fi ucis mai puţine persoane indepertîndu-le criminal precum am făcut eu.

Aş fi învăţat mai mult la şcoală.

Aş fi petrecut mai mult timp cu vioara în mîină cînd am avut posibilitatea să o fac.

Aş fi citit mult mai mult.

Dar timpul nul pot da înapoi, trebuie să traiesc acum, aici şi cu mine! Trebuie să nu mai caut defecte, dar să încep odată şi odată să fac ceea ce încă nu am făcut!
Voi lupta pentru dragoste, vreau să o ating dar să învăţ a trata corect persoanele de lînga mine, să le respect şi să vorbesc mai puţin, să mă impun mai puţin.
Voi învăţa să spun iarta-ma cînd greşesc şi mă port porceşte!

Nu voi adormi niciodata supărată şi plînsă.

Îl voi iubi pe Dumnezeu şi voi încerca să respect cele 7 reguli ale unievrsului fără ca să îl distrug.
Voi preţui oamenii minunaţi din jurul meu.

Voi afla tot ce nu am ştiut, voi căuta tot ce nu am găsit.

Te voi iubi cum ştiu eu mai bine să fac asta!

Pentru că înainte de moarte trebuie să lupt pentru viaţă!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu