marți, 16 aprilie 2013

Neaţa!



M-am ridicat cam greu din pat. Mie îmi place petrecerea dimineţii în pat, ar trebui să îmi găsesc un serviciu şi toată activitatea pe la amiază.

După o perioadă de hibernare faţă de examene, m-am apucat să mastichez cărţile de teste, şi închid biblioteca nu înainte de ora 23.00. Apoi nui prea posibil să ajung acasă imediat pentru că trec pe lingă taraba cu îngheţată, din cea mai buna din oraşul ăsta, al meu oare?

Iar dacă nu trec pe lingă ea, atunci mă plimb prin centru şi ridic ochii sus, am stat doi ani aici şi nu am observat multe locuri cu o arhitectură aparte. Ce înseamnă să fii căscată şi preocupată de nimicuri nu şi de frumos!

Bine, azi mă aşteaptă o zi cam plină, Sinceră fiind cam îmi vine greu să îmi organizez tot ce am de făcut,după o viaţă atît de dezorganizată. Dar mi-am luat o agendă care cîntăreşte 1kg. şi acolo îmi scriu ce am de făcut.. Nu vreau să uit cumva lucruri importante de realizat!

Apoi ieri am terminat de citit o carte care m-a lăsat cu tot deschis, cum spune zicala proastă: Mi-au căzut plombele :)))

În fine, cartea aia chiar a făcut minuni.. Este vorba de Lazarev, şi mi-a dat-o un amic, că mare răbdare a avut să mă aştepte cam 2 ani să o citesc, ca să îi pot spune senzaţiile...

Am citt-o măi, E splendidă. Vorbeşte despre energia umana şi schimbul ei, despre materializm, despre satisfacţie sufleteasca doar, despre răutate, invidie, gelozie, posesivitate.. Am găsit răspuns la tot ce mă chinuia de ceva timp. Recunoştinţă ţie, R. ptr că ai deschis ochii, uneia care se băate ca suferă de viaţă gre, şi a descoperit că oamenii singuri îşi fac probleme!

Acum viaţa curge ca un rîu calm şi rece..

Dar acum e şi timpul să merg în duş, că trece timpul şi plec la serviciu, apoi să repet din cărţulia de geografie a turismului.. ca mare ministru de turism voi fi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu