vineri, 5 aprilie 2013

Ce se întîmplă cu oamenii?

De la un timp încoace,aproape toţi oamenii din viaţa mea au luat-o razna...
Oameni cu care împarţeam activităţi, oameni cu care rîdeam, oameni de la care luam un sfat, sau cărora le dăadeam...
Nu nu aşa trebuie să fie azi..
Şi nici nu mă doare că ies dimineaţă din casă, şi nu îi mai aud la telefon, şi nici nu mă gîndesc ca intram în casă şi mă gîndeam cînd îi văd urmatoarea dată...
Nu asta a creat universul, aşa am devenit noi...
Avem o putere enorma de a distruge, de a strica, de a scuipa acolo unde odata poate ai plîns sau poate pur şi simplu te-ai simţit bine..
E simplu să dai din mîină de parca ai şterge masa de nisip...
Dar cînd te întorci înapoi nu găseşti nimic din ceea ce ai semănat..
Aşa sunt oamenii..Aşa au devenit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu