luni, 8 aprilie 2013

Muzeul clipei...



Ce muzeu ai vazut ultima data, sau macar o mostra, sau macar ceva util?

Ei bine, eu am vazut sambata trecuta la Reggio Emilia, un orashel mic din Italia, mostra cu fotografia lui Michael Kenna, o adevarata splendoare sa te plimbi printre fotografiile lui..
Atita imaginatie, atita perfectionism, atita suflet in ele...

Cel mai intii lucru care mi-a venit in minte vazind prima fotografie am zis:
-Mai, Kenna dar toate pozele tale is alb-negru, mare plictiseala...dar tadam...prima impresie greshita...

Cind am ajuns din prima sala in a doua, dina doua in a treia..mi se incalzea creierul de curiozitate, oare ce mai are in urmatoarea sala, pentru ca pare a nu mai fi loc de ceva mai frumos decit atit cit este deja...

Kenna, stie cum sa aranjeze fotografia, Kenna stie ce inseamna linisthe sufleteasca..
Kenna stie cum sa te aduca la o stare de melancolie, si tot el Kenna..e un maestru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu