luni, 8 aprilie 2013

Pene suri din creier



Şi dacă în viaţă trebuie să lupţi pentru dragoste.. atunci pot să mă fac maică deja?

Mda, meditativă seară.. De ce trebuie să stau bosumflată ore în şir ca să înţeleagă că mă simt ignorată şi neconsiderată?

Şi apoi la sfîrşit de seară, nici măcar dorinţa de aşi cere scuze pentru comportamentul său, motivînd că locul era haotic.. Hmm cine să înţeleagă bărbaţii, eu nu ştiu...

Aşteptam..poate mă va opri atunci cînd iam închis uşa de la maşină.. dar el m-a privit nemişcat...

Cît poţi să cedezi? Mi-e acru în suflet...
Şi cel mai greu e că nu ştiu cum ar tebui să te comporţi calm în aşa situatii, dacă te superi, înseamnă că eşti infantilă, dacă cedezi te anulezi...
Nu ştiu chiar nu ştiu...
Bine cu rău, dar mai bine fără rau...

Blog... ţi-am spus că sunt fericită că te am?
Te ador blog.. ai atîta răbdarea să ţii cutia pandoriei la tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu