marți, 16 aprilie 2013

Ea..

Ea, este Doina. Prietena mea!
Am cunoscut-o cum? Pe Net.. In timp ce-mi cautam o geaca dama de iarna
Dar din ziua cînd ne-am întilnit şi am petrecut haios timpul, exact, nu ne-am mai lăsat!
Sunt puţini oameni care spun, prietena sau prietenul meu cel mai bun.. Eu însă o am, şi ea este Doina sau Buburuza cum o mai numesc eu, iaş spune şi bubu uneori, sau simplu Niţa.
Întilnirea cu ea a fost chiar specială, părea că ne cunoştem de o viaţă şi deja ne povesteam perepeţiile..
Apoi m-a dus în casa ei să îi cunosc părinţii..
Mama Doinei este o femeie frumoasă şi cu o tandreţe aparte, o faţă blîndă cu doi ochi căprui zîmbăreţi la orice oră a zilei. Nui prea înaltă dar e iute şi ageră de calitate.

Cu ea am găsit rapid limbă comună şi ea repejor sa apucat să îmi tocească părţile care nu mergeau. Şi eu mă simţeam enorm de fericită că primesc morală de la o mamă, şi ma purtam ca pe vremuri, ascultam şi rîdeam ca o proastă cînd mama cu ciudă îmi explica ce am mai greşit şi de data asta..
Doina, este înaltă şi frumoasă, are o faţă asemănătoare cu cea a Maicii Domnului, cu doi ochi sinceri sclipitori şi plini de bunătate.
De la ea am învăţat multe, să nu complic viaţa, să nu cheltui ultimii bani, să rîd mult mai mult decît rîdeam şi cu asta am ajuns la diagnoza de tîmpită pentru că şi aşa rîdeam ca o stricată.
Să nu vorbesc urît cel puţin în prezenţa părinţilor, să fug rapid,rapid că oricum o să reuşesc să iau trenul ca să vin la ea, să fac cadouri fără motive, să nu mă cert chiar cu toţi cînd îmi cade situaţia, să las mîndria dacă vreau să dobîndesc ceva, să ne plimbăm oricît de mult avem posibilitate şi să discutăm ca două filosoafe despre viaţă.
Fără ea aş fi goală şi săracă.
Cu ea am plîns
,am rîs apoi am plîns din nou.
M-am şi certat şi am umblat prin oraş de nebune prin părţi diverse apoi ne-am întilnit rîzind precum nimic nu se întîmplase.
Pe ea am supărat-o ca mai apoi să îmi cer scuze că am fost toantă.
Dar îmi colorează viaţa mea de artist, şi dă sens situaţiilor, şi orice nu s-ar întimpla ştiu că o am, ştiu că este prezentă şi îi pasă de mine!
Îţi mulţumesc pentru memorii frumoase..Îţi urez fericire deplină şi o viaţă senină!
Aşteptam amândouă
La un pod,într-o seară
Să vedem iar un film
La gradina de vară...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu