luni, 8 aprilie 2013

Senzaţii


Nu ştiu de ce mi-am intitulat aşa..noul meu post.. dar asta mi-a venit în minte la moment...
nu scriu pentru ca ar trebui, dar deoarece ma relaxez, ma face să îmi trimit gîndirea la ceva mai special pentru a împărţi cu tine.. cu bloggul ai înţeles?

Sunt fericită, iubesc că nu sunt aşa cuvinte pentru a descrie ceea ce simt. Îmi e drag atît de mult, că nu reuşesc sa nu îl sărut în fiecare moment, sau măcar să îl ţin de mîină.
Ieri am avut o ieşire în calitate de modelă, nu eram agitată..o făceam pentru el..am exersat atîta împreună mersul ăla încrucişat că putea liber să iasă cu mine.
Mergeam mîndră aşa cum mi-a spus să fiu, l-am zărit, stătea la masă şi îmi zîmbea...frumos şi tandru ca de obicei era barbatul meu.. un pic gelos de apariţia mea deloc timidă :)
Dar m-am simţit minunat... eram beată de fericire..eram frumoasă şi dorita de cel mai iubit barbat..barbatul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu