marți, 16 aprilie 2013

O zi de vineri cit se poate de speciala


-Alo..micuţă ce faci? Cînd ne vedem?

- La 20.45 te duc la cină.
Ok, tot superb..ajung la destinaţie într-o rochie de seară, şi în ciorapi de noapte..ahaha la dracu am slăbit că îmi cădeau.. pe lîngă faptul că mă simţeam ridicol am intrat în isterică.. Rîdeam ca o nebună.. Ei hai aşa nu merge, am venit acasă şi mi-am luat o pereche de ştrampi omeneşti..
Reluăm..
Parcă era un copil fără răbdare.. cu mii de întrebări unde îl duc...

Am intrat aici, era superb.

O masă specială în coltul retras al localului ne aştepta.. cu 2 pahare de vin alb..

Nu aveam foame, dar îmi făcea o deosebită plăcere un lucru..
Seara asta e a mea, seara asta conduc eu.. La jumate de cină, s-a apropiat de noi chitaristul.. şi mi-a dedicat o piesă... Mm, chiar frumos de tot..

Încet încet s-a spulberat lumea pe la casele lor, aşa ca am răams în 3.. Am cîntat cît am putut toţi 3 pînă trecuse miezul nopţii..

Ieri mă privea mai divers decît de obicei.. ce frumos..
Nu erau nevoie de cuvinte.. ochii spuneau mult.. Animalica noapte calorică a încheiat frumoasa noastră seară..
Ce frumoasă eşti ..Cu ochii tăi vorbăreţi...printre şoapte de întuneric cu o lumină oarbă îmi pronunţau buzele lui mesajul!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu