marți, 16 aprilie 2013

de-ale serii..



În principiu îmi merge mai bine.. Am hotărit să ies din hibernarea vieţii şi să mă ocup de ce m-am apucat.. NU se poate de atîrnat cu indiferenţă faţă de propriile activităţi. Aşa că am luat agenda personală şi în fiecare seara am temă pentru acasă să îmi scriu activitatea de mîine..

Am început cu organizarea actelor de facultate, apoi cu treaba cea mai importantă examenele şi am făcut o concluzie că organizarea e necesară nu numai ca importanţă..

Haosul mă cam caracterizează dar paralel îmi place şi ambiţia deschid deja a doua zi biblioteca la 9 şi o închid la 23.00. Ce poate fi mai plăcut ca propria satisfacţie de tine însuţi?

Aşa simt şi eu că merit să măninc şi să dorm pe pat curat..

Aşa răsuflu şi eu mai liber ştiind că nu las de azi pe mine precum am făcut şi că nu frînează.. iar totul se datorează luminei.. calmităţii şi regăsirea contactului meu cu liniştea sufletească!

Sunt atît de plină de activitate încit nu am timp să mă gindesc la nebuniile mele de copil, dar mă bucur ca am timp să stau cu ochiul în carte.. mai fac cîteva circomvoluţiuni pe creier cît încă nui tîrziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu